Termék kategóriája: Könyv, Újság»Tudomány»Társadalomtudomány
A Siker Nyomában (T.J. Peters-R.H. Waterman) 1986 (5kép+tartalom) | Termékkód: 1062234280 |
|
|
A Siker Nyomában (T.J. Peters-R.H. Waterman) 1986
Tanulságok a Legjobban Vezetett Amerikai Vállalatokról
jó állapotú
borító sérült
Kiadó : Kossuth Könyvkiadó / Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó (4145)
Kiadás Éve : 1986
Eredeti címe : In Search of Excellence (1982)
Nyelve : Magyar , fordította: Kertész Tibor (1986)
Azonosító : ISBN 963 09 2793 4
Típus : közgazdaság
Oldalak száma : 364 oldal a borítóval együtt
Mérete : 21.5 x 14 x 2 cm és 370gramm
Készítette : Szikra Lapnyomda , Budapest (86-3090)
Eredeti ára : 60.- Ft
Tartalom :
Néhány előzetes megjegyzés segítséget nyújthat az olvasónak abba, hogy a következő oldalakat jobban megértse. A könyv alapját képező adatgyűjteményt nyolc alapvető ismertető jegy köré sűrítettük. Lehetnek olyanok, akik úgy vélik, hogy a legkiválóbb amerikai vállalatokat megkülönböztető ismertetőjegyek közhelyek, ez azonban nem igaz. Lehet, hogy önmagában mind a nyolc jellemző (közel a vevőhöz, az emberi tényezőre alapozott termelékenység stb.) sekélyesnek látszik, de a kiváló vállalatok olyan következetességgel valósítják meg ezeket az értékeket, hogy - különösen versenytársaikhoz viszonyítva - igazán ritkaságszámba mennek, akár a szmogmentes napok Los Angelesben.
Lehet, hogy a 3. és a 4. fejezet kissé elriasztja az olvasót, mert túlságosan sok elméleti kérdést tárgyal. Ezeket a fejezeteket át lehet ugrani (vagy utoljára lehet hagyni), mégis fontosnak tartjuk, hogy az olvasó legalább fussa át ezeket a részeket és gondolja meg, nem érdemes-e mégis figyelmesebben átolvasni őket. Ezt különösen fontosnak tartjuk, mert a kiváló vállalatok nyolc alapkritériuma nem azért olyan működőképes, mert a "legjobb érv a siker". Ezek a jellemzők éppen azért viszik sikerre a vállalatokat, mert rendkívül logikusak. A kiváló vállalatok emberek százezreinek legalapvetőbb igényeiből indulnak ki, ha úgy tetszik, ki is használják ezeket az igényeket, ám eközben, még ha maguk a vállalatok ezt nem is mindig tudják, sikerük szilárd tudományos elméleti alapokon nyugszik. Reméljük, hogy az olvasók számára kellemes meglepetést jelent az elméleti rész is. Egyébként ez az elmélet nem új, nem olyan, amely bizonyításra vár; legtöbb következtetése kiállta az idő próbáját, az ellenérvek ostromát. Csak a menedzserek és a vállalatirányítási szakirodalom nem vett róla tudomást.
Tartalomjegyzék :
Tartalom 5
Előszó a magyar kiadáshoz 7
Előszó 17
Bevezetés 19
Reménykeltő kevesek 29
Sikeres amerikai vállalatok 31
Új elméletek felé 55
A racionális modell 57
A motivációra váró ember 83
Vissza az alapokhoz 115
Győzelem kételyeken és ellentmondásokon 117
A cselekvés elsőbbsége 147
Szoros kapcsolat a vevőkkel 184
Önállóság és vállalkozószellem 229
Az emberi tényezőre alapozott termelékenység 267
Élő értékrendszerek 312
Maradj a kaptafánál 325
Egyszerű forma, kisszámú központi stáb 340
Szigorú és engedékeny vezetés 352
5db képet töltöttem fel róla :
imgbox.com/g/m732j17DEK
minden külön fényképezve, azt adom ami a képeken van, nem másikat
személyes átadás csak Budapesten , vidékre Posta
Eladó helye: Magyarország budapest (1188)
Szállítási feltételek: A szállítási költséget a vevő fizeti
Árverés vége: 2024. Dec. 16. 11:41 Termék megtekintve: 459 |